چااااااااااااالششششش

چااااااااااااالششششش

توجه                      توجه

یک چالش 

عاشق شدی تا حالا؟

چند بار؟

دلتنگ چی؟ تا حالا تو عمرت دلتنگ شدی؟

دلتنگ کی؟

چند بار ؟

حاضری بازهم طعم عشق رو حس کنی؟

تصورت از عشق چیه؟

بگو و با همه دوستات به اشتراک بگذار

هرچی رو که دوست داری..............

اینجا میتونی حرف دلتو بگی و بدون هیچ محدودیت و ترسی خودتو خالی کنی...

بدون سانسور همه حرفهاتون رو میذارم.

موفق باشید...

نظریادتون نره.....



نظرات شما عزیزان:

آقا محمدحسن
ساعت16:33---11 اسفند 1395
عاشق شدم
یک بار بعد پشیمون شدم
دلتنگ شدم
مامانم
ده بیست بار شایدم بیشتر
آره دوست دارم ببینم چه طمعیه
عاشق بودن یعنی یه حس دلنشین

پاسخ:خیلی ممنون از شما محمدحسن جان


ولهان
ساعت18:21---17 بهمن 1395
وبلاگ عالی دارید...
جواب سوال ها...
نه عاشق نشدم...
تجربه هم نکردم تا شمارش بشه....ولی تاجای که میدونم عشق فقط یک باره
دلتنگ شدم دلتنگ کسی که نمیدونم کیه...بعضی وخت هاهم دلتنگ مرگ...
شمارشش از دستم در رفته...
از عش می ترسم یه تاریکیه...



پاسخ:عالیه بهت افتخارمیکنم که جرات جواب دادن روداشتی عزیزم


انورشاه
ساعت15:33---5 بهمن 1395
سلام
وبلاگ تون خیلی زیباست
سلیقه تون بیسته
عاشق؟
چه کلمه دوست داشتنی است
اما حیف که کسی نیست درکت کنه و معنی عشق رو بدونه

پاسخ:زندگی همینه دیگه


مهدی
ساعت15:33---5 بهمن 1395
سخته یکم....
پاسخ:ههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 دی 1395برچسب:, ] [ 8:40 بعد از ظهر ] [ بانو ] [ ]